On fire -maria

Vem pussade du senast? F

Vad är din högsta önskan just nu ? ha en massa pengar, vill shoppppa

Vad heter den hårspray du använder? Klippoteket tror jag

Vem gillar du? massa=)

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Vitt linne, svart kofta

Känner du någon som heter Niklas? kände

Har du bärbar data? oja

Är du blyg? haha nej det skulle jag nog inte säga

Vad tänker du på just nu? att jag vill ha något gött


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage, ben eller armar? mage kanske
Bruna, blå eller gröna ögon? spelar ingen stor roll, men måste jag verkligen välja skulle jag nog säga bruna
Långt eller kort hår? snagg eller busigt hår

Charmig eller rolig? båda!

Röker eller snusar? inget av det helst, men isf röka

Vad kollar du först in på det motsatta könet? ögonen&håret

 

HAR DU 
kramat någon kille?
haha ja
Stått på scen? det också

Varit med om en bilolycka? nej ingen bilolycka, men en madrass olycka som slutade lika illa som det skulle kunna göra med bil

Klättrat på berg? i skogen ja, men låter helst bli är höjdrädd
Blivit förföljd? av turkar? ja
ramlat från högre än 4 meter? tror jag inte
gråtit? ja tror nog alla har det
tappat bort din mobil? för många gånger
försökt skada någon med flit? :$ men bara på skoj
druckit sprit? haha alltså vad är det hära för frågor, ja det har jag.
dissat en snygg tjej/kille? ja
bakat? ja men är inte bra på det

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt? varmt

Blått eller rött? rött

Regn eller snö? regn

Ull eller bomull? bomull

Rosor eller tusensköna? rosor

Vår eller höst? höst kanske

Historia eller vetenskap? inget av det

Matte eller engelska? hatar båda lika mycket

 

ÖVRIGT

Svär du för mycket? tyvärr

Vilken låt lyssnar du på just nu? mange schmidt - allvarligt talat
Hur är vädret just nu? äckligt.........

Vart skulle du vilja åka? utomlands!!!

Vill du ha barn? ja

Isf vad skulle dom heta? så långt har jag inte kommit, men ska komma på det bästa.

SENASTE SOM DU

Träffade? klassen

Pratade i telefon med? anna

Sov tillsammans med? moa



Kommentarer
Postat av: emma lundberg

"bakat? ja men är inte bra på det"

Maria har du ens bakat någon gång :-O

2010-05-27 @ 13:33:19
Postat av: Anonym

emma nu ska vi inte vara såna..... :$

2010-05-27 @ 19:16:34
Postat av: Anonym

det var bara en fråga.. så svara nu;-)

2010-05-27 @ 19:21:40
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0