Min och moas valborgs

Valborgs:
-Äta gomiddag
-Träffa killarna
-E4an
-Såg stolen deer
-Diskutioner
-Älven
-Tog hand om en alldeles för full F
-
Max
-Fara till emil
-Skratt attacker
.Musik
-Gå till mb
-Onda fötter,ben,kropp,armar
-Gå hem från mb
-Gnäll näst intill tårar
-Tillbaka till sörböle
-Nattii

Så såg jag och Moas valborgs ut och ett stort tack till killarna som orkade med oss hela kvällen.Sen ett stort tack till Moa som orkar med mig även då jag är jobbigast i världen:$




Sommaren 2009 stod Mariamoa på med stora bokstäver, vad säger du moa ska vi göra sommaren 2010 till våran också?
Skippa sommarjobben och köra på ett galet sommarlov istället? jag är mer än bara på.

Kommentarer
Postat av: M

Jag är på!, sista sommarlovet någonsin och det ska fan i mej bli det bästa någonsin!

2010-05-02 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0