Maj 23, 2010 - Moa

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? no one
Vad tycker du om kärlek? Vet som inte.
När kramade du någon sist? Today, fick en grattis kram av emil
Saknar du någon speciell person?sämst att mormor inte är här nu
Har du svårt för att bli kär? Ja, gillar lätt personer men jag har aldrig vart kär
Är du singel? jaa.
När fick du senast en komplimang? Är - oj vad brun du är. en komplimang?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: no
Gjort något riktigt dumt? en massa
Gjort något du verkligen ångrar? jo listan är lång
Åkt ambulans? nope
Gjort nåt olagligt? jo
Fått din mamma att gråta? ja...
Slagit ner någon? oja hela tiden?
Skämts över dina föräldrar? Händer väll(A)
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja till familjen osv.
Tar du droger? Onej!
Varit kär?

Vilka kläder sover du i? det är olika
Vad hatar du verkligen? dig. Nej men hatar att ångra någonting jag gjort
Är du ensam nu? nejdå
Vill du gifta dig? har inte tänkt på de
Vill du ha barn? Joo, men inte ett som gråter eller bajsar.


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? maria
Fick dig att gråta? mormor
Du delade en dricka med? maria 
Du gick på bio med? Elin
Skällde på dig? Putte tror jag
Sa någonting till dig och vad var de? Linus höll upp min nkb bok och frågade om den var för gymnasiet sen rynkade han på pannan. Vad han menade med det vet jag inte...


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Joda, Elin,emil mamma osv. Kul att fylla år:)
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? haha såklart
Saknat någon? Jo


JAG HAR:
Digitalkamera? jajamen
Systemkamera? in my dreams
Telefon på rummet? ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej inte vad jag vet
Bra kompisar?
Dom bästa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0