Längtan -maria

Ibland kan jag inte sluta älska livet. Jag fick ett samtal från Moa idag och hon berättade att resan till stockholm blir av och vad väntar där? Jo att jag och Moa står där på hovet,känner adrenalinet pumpa och skriker så att våra röster blir hesa för på scenen står Håkan hellström och sjunger ut hans vackra stämma. Men först ska det bli 2 juli då vi sätter hos på bussen ner till umeå, bor på hotell som vi får gratis pågrund av att jag har världens snällaste pappa som betalar. Där blir det att shoppa och glömma all drama här hemma och sen några månader efter blir det stockholm resan! Låt det bli sommarlov nu för guds skull så man kan börja njuta av livet varje sekund som går, för det är precis det jag ska göra. För efter sommarlovet blir det att längta till november, åh jag älskar att ha saker att längta till,räkna ner dagar och må som en gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0