Hittade en underhållande lista på Rebeccas blogg, har inget bättre för mig så -maria

Min bästa vän är:Världens bästa, dock så har jag två.



När jag borstar tänderna: står jag helst i duschen.
När jag lagar mat: brukar det oftast gå snett.
Jag är rädd för: vassa föremål & att bli ensam.
Den värsta känslan är: att känna sig ensam.
Den bästa känslan är: att vara lyckligast i världen.
Jag är bäst på att: prata mycket
Jag är sämst på: att vara tyst när man måste vara det
Jag kommer alltid vara: Maria


Jag lyssnar på
: det mesta
Jag pratar: rätt så mycket.
Jag tycker om: dom som betyder
Min första riktiga vän heter: Alicia


Kärlek är: en underbar känsla som inte går beskriva med ord.
Det sexigaste yrket är: helt klart byggare eller dansare
Det finaste som finns är: kärlek&vänner.
I somras: var jag otroligt lycklig
Sist jag grät var: för någon dag sen.
Jag kan: gråta åt saker väldigt lätt.
Jag kan inte: vara utan min mobil, sorligt nog.



När jag vill tänka: så behöver jag oftast prata ut med någon annars blir det bara värre.
När jag bakar så bakar jag: oftast ingenting för det går bara snett
Innan jag går och lägger mig: sätter jag alltid på läppsyl på mina läppar.
Just nu tänker jag på: att jag saknar någon.
Bebisar är: hur underbara som helst, speciellt johannes (fniss).
Idag har jag: legat i sängen och pratat i telefon.
Ikväll ska jag: fara ut en sväng med Moa


Imorgon kommer jag: vara med min underbara.
jag vill verkligen: att allt ska ordna sig.
Min mobiltelefon är:en sak jag inte kan leva utan samtidigt som jag är jävligt less den.
När jag vaknar på morgonen: så hatar jag att jag la mig en timme senare än vad jag skulle igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0