You know me better than I know myself -maria

I väntan på att min kära vän ska ringa mig så sitter jag och proppar i mig godis och hoppas att tiden ska gå fortare. Jag vill bara fara ut nununu men får vänta ett tag men sedan sätter vi oss vid bryggan och snackar skit samtidigt som solen steker på oss(hoppas jag). Sedan blir det att dra hem och sätta igång the machinist är det någon som har sett den? Vi satt igång den igår och vi båda tyckte den var grymt obehaglig och när man var som räddast kommer självklart min bror och förstör.. så blir att sätta igång den ikväll också, längtar lite smått hihi. Ha en trevlig kväll folket:-)
You know me better than I know myself
(ja vi BJUDER på den)

 


Tänk så mycket ett sms kan göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0