Samlar mod - Moa

Sitter här och samlar mod. Fråga mig inte varför, men det visar sig att jag har köpt en rosa skolavslutnings klänning. Imponerande nog att den är rosa, men det är en klänning också. Jisses, blir i alla fall mängder av nitar + converse för att klara av detta. Feeling like barbie, If u know what I meen. Kvällens planer är att umgås med mor min. Har hunnit se så ska det låta som är ett alldeles för underskattat program om jag får säga det själv. Sen har vi snackat film. nästa fredag är som sagt skolavslutnings kväll. Är inte dåååligt taggad.


Kommentarer
Postat av: westin

moa i en rosa klänning, det ska bli nått att se:D nä men jag litar faktiskt på din smak, bli säkert toppen! OCH tagga skolavslutningen!!!

2010-06-06 @ 17:23:03
URL: http://annawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0