Glassigt -maria

Äntligen fredag även fast det känns lite surt eftersom Anna drar till stockholm vilket betyder att jag inte får träffa stjärnan på måndag men jag får klara mig utan henne. Annars har den hära dagen vart riktigt rolig och har mest bestått av Uno spelande och när man tänker på att vi inte har några riktiga skoldagar kvar kan det inte kännas bättre.Nu sitter jag och väntar på att E♥ ska ta upp luren och ringa mig, ikväll ska vi se "hitta nemo:$" och håller vädret i sig kanske vi drar och spelar brännboll! Ha en trevlig kväll flickor och pojkar så hörs vi senare:-)

 

 

Moa

Det ska tydligen regna imorgon

så vi får ta oss en sovmorgon imorgon istället

så tar vi picknick någon annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0