Var inte rädd,jag går brevid dig -maria

Namn:Maria
Längd: 1,66
Skostorlek: 38
Hårfärg: Mörkbrunt
Önskar du att du bodde någon annastans: Ibland iallafall.
Tänker du på självmord: Men nää
Tycker andra du är attraktiv: Fråga dom.
Använder du droger: Skulle inte tro det
Vilka shampoon använder du: Olika, är inte så brydd faktiskt
Vilka parfymer använder du: Paris Hilton & britney spears osv
Vad är du rädd för: Nålar
Gillar du att tvätta: Haha frågan är, har jag någonsin tvättat:$
Gillar du berg-och dalbana: Absolut, skulle lätt kunna åka det nu!


KÄNSLOR
Gråter du ofta: Alltså jag har mina perioder
Skrattar du ofta: Ja, inte svårt att få mig att skratta
Hur känner du dig just nu: Vet inte, tankarna snurrar runt är en sak som är säkert
Hur har du mått den senaste tiden: Jaa du, under en period som är gud men under en annan inge bra alls
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Jaaa, tror inte dom vill veta allt heller he he
Blir du lätt förälskad: Nej det blir jag inte
Är du kär i kärleken: Nä tror jag inte, eller vet inte..
Tror du på ett för alltid: Njaae, inget jag säger längre iallafall

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: 1
Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken:Hur lycklig som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0