sorry, blame it on me -maria

Just nu är inte humöret på topp, är det för vädret eller att jag inte har fått många timmars sömn dom senaste nätterna? jag orkar inte göra nått vill bara lägga mig ner i sängen, se film och somna men nu kommer det andra problemet, jag orkar inte kliva upp ur soffan:$typiskt! Sen har jag även fått virus på datorn.. kan inte bli bättre!Men som tur  har jag hunnit rädda alla bilder ifall datorn skulle dö, det är ju endå viktigast:-) men nu ska jag försöka övertala någon att bära mig till rummet, kommer säkert gå bra he he. puss på er.

Här är några lappar jag fick i lördags när vi spelade ett spel. På en av lapparna står det" den som ser ner på andra"det har jag växt ifrån för länge sen, men nu började jag just se ner på dig anton;-)


Kommentarer
Postat av: "Anton"

hahahaha växt ifrån my ass ;)

2010-07-30 @ 02:33:33
Postat av: maria

haha jag gör undantag när det gäller dig anton ;-)

2010-07-30 @ 12:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0