Liista -maria

Vad tycker du om kärlek? Underbart när det går som det ska
När kramade du någon sist? Fick mig massa kramar igår av min mysunge
Saknar du någon speciell person? Ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär? Ja det har jag
Är du singel? Nej, har världens finaste pojkvän
När fick du senast en komplimang? Igår

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Gjort något riktigt dumt? Haha för många gånger
Gjort något du verkligen ångrar? Kan man säga
Åkt ambulans? Yes, 2 gg
Gjort nåt olagligt? Ja
Fått din mamma att gråta? Tyvärr
Slagit ner någon? Nej det har jag inte
Skämts över dina föräldrar? Haha ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Det är klart
Tar du droger? Haha nae!
Varit kär? Ja


Dricker du? Arå
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? Falska människor
Är du ensam nu? Nej det är jag inte
Vill du gifta dig? Ja det vill jag
Vill du ha barn? Jaaaaaa!!


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Moa säkert
Fick dig att gråta? Minns inte när jag grät sist
Du delade en dricka med? Moa
Du gick på bio med? Moa
Skällde på dig? Minns inte
Sa någonting till dig och vad var de? Min bror: "isf får du följa"


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Jadå
Saknat någon? Ja!


JAG HAR:
Digitalkamera? Jajemen
Systemkamera? Naj
Telefon på rummet? Nej eller mobilen hih
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej
Bra kompisar?
Dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0