if its a friend that you need, let it be me - Moa

Måste tacka marran för en toppen kväll igår. Vi lagade  en jätte god middag och efterätt. Åt, skrattade och lyssnade på musik. När det blev mörkt tände vi ljus och satt ute på altanen med filtar och myste. En toppen kväll helt enkelt. För stunden sitter jag och väntar på att mamsen ska komma hem. Jag har haft huset för mig själv i veckan eftersom dom tog en impulsresa till stockholm. Det har varit grymt skönt att kunna göra vad man vill när man vill men jag har faktiskt börjat längta lite smått efter mamma. Dessutom känns det som om mina artärer ska sprängas pga all pizza, pasta och nudlar jag har käkat. Men vadå? Hur kul är det att laga mat åt sig själv? Slänger in en bild på mig&madi som jag krossade i minigolf här om dagen;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skyller på min brist på tålamod!

2010-07-29 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0