home again - Moa

tillbaka i skellhell! Berättar mer om resan senare, kmr även bilder så småning om. Men för stunden ska ja berätta om hur underskattad Skellefteå är. Bara små detaljer som att det finns ett staket mellan trottoaren och vägen på bron. och såklart folket! Elin ringde inte länge efter att jag steg över tröskeln för att höra om jag var sugen på ett kvällsdopp. Och ja det är jag, så planerna för i kväll är bryggan med Lelle. Till veckan måste jag även hinna med att se eclipse med Vero. Och såklart umgås med Westin! Taggar festivalen till helgen, kommer bli freakin awesome. Men just nu ska jag samla värme så länge jag kan, har hört att älven har en rätt kylig temp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0