Where is my mind? - Moa

Tjenare. Det har hänt en massa sen jag skrev. Inte så mkt roligt dock. Har bland annat ramlat ner för trappen ner i kjällaren. Ont tog det. Jag har lidit av en massa träningsverk. Knappt så att jag kan sätta mig på toan. Sen har jag fått en blämma i munnen som vägrar försvinna. Men vad gör det? Jag mår som en gud ändå. I morrn blir det helg! underbart passande tkr jag. Och den här veckan som gått så fort! Desutom har maria kirrat jobb åt oss. Det är inte heller så illa. Hade folket !



Slänger in en bild på långe fredrik som lyssnar på musik med korta vera:)


Kommentarer
Postat av: marre

"Stolt" fotograf ;)

2010-01-15 @ 09:11:56
URL: http://miiaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0