Two is better than one -maria

Imorgon väntar en heel dag och kväll med världens bästa Cecilia som är otroligt efterlängtad♥ Hur som haver ska vi dra oss in mot staden vid 12 slaget, kom igen cissi jag hade gjort det för din skull(hundögon) jag vill shoppa! jag vill handla upp minst 1000 kr imorgon så jag kan komma hem otroligt nöjd. Senare på kvällen drar jag till hennes pappa blev nämligen inte hamn av olika andledningar. Där blir det att se "panormal activity" jag har ju sett den förr men hon ville så gärna se den och snäll som jag är går jag med på det! Aja nu ska jag ta och lägga mig för det väntar ett samtal redan 10.00 imorgon då jag egentligen brukar sova så sött så! aja pusssnattt

När du och jag är med varandra, kan allt hända och jag älskar det och dig.

 

 


Saknar dig emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0