I wanted to destroy something beautiful. - Moa

Heeej på er. SItter och kollar på då elin trixar i sitt rum. att hon gjorde om garderoben har satt i gång hennes inredar hysteri. alltså om bruden inte går form och design blir jag förbannad!. Ajja har hunnit med att gå på stan och hämtat ut paketet nu. Och jag kan säga att jag var tveksam  på klänningen så visade den sig vara ganska fin. Men ändå. Vem köper en sommarklänning mitt i vintern ?? Jo jag tydligen. Har även fått tag i en moodring också! Längst in i lagret fick hon leta. Antar att dom inte är sådärsuper moderna memn jag länge ville ha en. Just nu visar den att jag är glad och aslappnad. Vilket stämmer precis. Så nu vet ni. I kväll ska jag stanna hemma eftersom jag inte träffat pappa på ett bra tag. hade kung people. Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0