How do you pick up the threads of an old life? How do you go on, when in your heart you begin to understand there is no going back. There are some things that time can not mend. Some hurts that go too deep... that have taken hold. - Moa














Hallå people, Vet att det har varit dålig uppdatering från min sida. Det är ju tur att maria är duktig iaf. I dag har jag haft fullt upp med att göra ingenting. Riktigt skönt har det varit. Jag och mamma har plöjt i genom hela lord of the rings boxen. Jupp alla på en dag, sjukt najs vare. i morrn tror jag att jag ska kila ned på stan en snabbis och köpa ett sidenband. Ska prova på en rosett i håret som jag hade då och då tidigare. Ser hur det blir med det. Ha en bra dag alla. Och frästen hoppas att alla hade världens bästa nyårs! shit kan knappt fatta att det är 2010!


♥♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0