Brist på annat efter en mysig kväll med emma! -maria

Skriv 8 saker du ser fram emot:
  • Studenten
  • Sommarlovet
  • Stockholm, göteborg(?) i sommar!
  • Fylla 18
  • Blir rik
  • Få leva livet med mina underbara vänner

  • UTOMLANDS.
  • Få ett jobb


Skriv 8 sanningar om dig själv:
  • Jag skrattar jämt
  • Jag har fått ett jobb
  • Hatar sprutor
  • Hamburgare är lätt min favvo
  • Får jag inte cola på 2 dagar blir jag galen
  • Jag älskar när folk kliar mig under fötterna och i håret
  • Folk tycker jag är rolig(:$$$enligt mig)
  • Jag måste alltid ha läppsyl på mig när jag ska sova

Skriv 8 saker du brukar säga:
  • menva
  • men rolig
  • sluta kaxa
  • men ah sant
  • fan
  • palla
  • gere
  • duja

Skriv 8 saker du har på dig nu:
  • Trosor
  • Bh
  • t-shirt
  • hårsnodd i håret
  • örhängen
  • ring
  • nagellack
  • hårsnodd på armen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0