Bara för en dag -maria

Moa klagar på mig att jag är seg när jag fixar mig men vad är hon då när hon ska käka? tror hon har käkat i en timme snart och jag hoppas verkligen hon är på G innan jag blir gaalen,vill inte sitta stilla en sekund till. Ikväll blir det att öva på dansen som ska vara klar till på måndag eller då är våran första dag på jobbet iallafall, kommer bli så otroligt kul:-)! Sen blir det att se film och kanske ta en nattpromenad, alltid lika mysigt! synd bara att de är så kallt ute men bara att ta på sig hela garderoben så är det fixat. Men nu ska jag dra mig ha en trevligt lördag!:) PUSS


Kommentarer
Postat av: alexandra

vad fin du är gumman:)<3

2010-02-08 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0