- maria

Åh jag vill bara sova, det är ju faktiskt dags att vända tillbaka dygnet men det går inte så bra har jag insett, när jag lägger mig ner vänder jag mig minst 1000 gg och förstår att det är omöjligt. Idag drog jag och Anna oss in till stan även fast termomentern stod på ungefär 30- men kändes som dubbelt så mycket men då tackar vi för att bussar finns! Fick hem några småsaker och en sak jag vet är att om Moa hade följt med hade hon stoppat mig att köpa hälften av det som hon alltid brukar göra(fniss) men nu sitter jag även och tittar kläder på internet, JAG VILL HA MER MER MER!!!

Kan inte släppa den hära klänningen
KOM IN I MIN STORLEK FÖR FAN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0