-maria

Nu har man vaknat från den djupa sömnen gud så gott jag sov inatt även fast mitt hus lät otroligt mycket och jag lyckades bli rädd på köpet. Men kan skylla på att det var skräckisen jag och Cecilia såg inatt! Kvällens planer är iallafall att vara med Alicia och först blir det att titta förbi en fest en snabbbis och hejja och sedan dra sig mot mig och vad som händer här har jag ingen aning om, men nått kommer vi allitd på varför inte wii det var vi ju inte dåliga på;-)? Tror seriöst vi prövade på alla möjliga sätt allt från att sitta på den,stå,stå med ena benet till båda händer osv men vi lyckades iallafall höhö! Men nu ska jag dra mig så ni får ha en bra dag/kväll! pUSs



Jag viillll shopppppaaaa!
Skor,kläder,smink oosv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0