Vad är kärlek? -maria

Eftersom jag verkligen inte vet vad jag ska skriva på bloggen så kör jag det här alla andra också kör, kommer dock inte skriva varje dag för vill inte det ska bli tjatit när både jag och Moa gör det:-)

Vad är kärlek? Man kan se kärlek på massa olika sätt för familjen,vänner,pojkvännen osv. Men jag har vart kär två gånger i mitt liv. Jag har väldigt svårt att bli kär men när jag lix blir det, blir jag så otroligt kär. Det är personen man vill vakna upp bredvid varje morgon, den som får en att känna sig trygg i alla olika miljöer och det är han som torkar dina tårar och alltid har en öppen famn för en. Han som får en att känna det där underbara pirret och man blir bara varm i kroppen av att tänka på honom. Gud det är så svårt att förklara ordet kärlek eftersom det är så stort, men att älska någon och bli älskad tillbaka må vara den bästa känslan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0