2010 -maria

ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig?
Året har vart mycket bra, men lite för mycket drama.
Bättre än förra året? Nja vet inte riktigt.
Har du träffat några nya vänner? Ja absolut!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Finns en massa, tex sommaren osv.
Har du flyttat under år 2010? Nej, önska att jag hade flyttat hemifrån.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Flera stycken.
Isåfall vilken? Ja flera stycken som sagt.
Har du druckit alkohol? Ja det har jag.




KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Jag är nöjd men antar att det kunde vart bättre eftersom det inte höll.
Har du varit kär? Jaa det har jag.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja det har jag.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Absolut.
Har du haft sex någon gång under året? Kanske det kanske.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nopp, endast offentligt förhållande.
SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej och det är jag glad för!
Har någon i din släkt avlidit? tyvärr världens finaste.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Troligast inte, isf på skoj:$
Har du varit i slagsmål? Nej bara på skämt.

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Jo det har jag.
Har du skämt ut dig? Haha det skulle jag tro, dock tycker jag typ inget är pinsamt så.
Har du ljugit för en vän? Nej tror inte det
Har du varit ute en hel natt? Ja.
Har du blivit tagen av polisen? Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.
VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja.
Har du förlorat en vän? jo det har jag gjort.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nejnej.
Har du ljugit för en bästavän? Nejjee!
Har du haft en relation med en vän? Ja.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sett håkan hellström, bott på hotell i umeå, är danslärare, vart på krogen osv, finns en massa=)


Höll du några av dina nyårslöften? 
Har inte haft några.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Morgan,eller det kanske inte var i år? äh sak samma.

Dog någon som stod dig nära? 
Ja..

Vilka länder besökte du?

Sverige............. men vi kör städer ist: Umeå,Stockholm och Luleå


Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

Personer som man har tappat kontakten med.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Kan inte komma på något speciellt datum. 

Vad var din största framgång 2010?

nah vet inte.

Största misstaget? 
Jag har gjort många misstag men gjorde fler 2009 så ska inte klaga. 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har typ varit förkyld hela året? roligt.

Bästa köpet?

Hmm, skor,kläder osv kan inte komma på en sak.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder,smink,mat och godis.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla mina vänner.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie osv.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit vara på dagarna, som alltid.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre godis/cola osv så jag slapp alla jävla besök hos tandläkaren.


Hur tillbringade du julen?

Var med nära och kära=)

Blev du kär i år?
Njaa gillade någon staaaarkt.

Favoritprogram på TV?

Ensam mamma söker. 

Bästa boken du läste i år?

jag läsa? nah läser aldrig böcker.

Största musikaliska upptäckten?

Har börjat lyssa på Petter igen, grymt underskattad

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Allt jag fick var nått jag ville ha.

Något du önskade dig men inte fick? 
Fick allt jag ville. Eller ja en utomlands resa hade inte vart fel? önskade mig inte det men endå.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag förfestade med trevligt folk, for till mollys och dansade på scenen med Moa medans alla 60+are kollade snett, drog till Olles och träffade nytt folk tex Simon larsson. mycket lyckad kväll!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att världens finaste person inte gick bort.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Enkel och mycket svart.

Vad fick dig att må bra?

Mina underbara. 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Channing Tatum som alltid. GRR

Vem saknade du? 
Mormor ♥

De bästa nya människorna du träffade?
Skulle nog säga att alla är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0