Sing your song for my lonely soul- Moa

Hej på er. Kom just hem från jobbet och sitter nu och vilar mina trötta fötter. Käk snart, sen blir det förmodligen lite plugg.

DAGENS
Kläder: Skinnleggins, brorsans tröja, kofta, höga kängor och en massa ringar.
Hår: Utsläppt, vågigt.
Smink: Det vanliga.
Låt: The subways - Strawberry blonde
Borde: göra skoluppgifter
Utmaning: I min handväska - Min väska är en sliten brun sak som håller på att falla sönder. Den innehåller alltid: Ett paraply, solglasögon, börsh, nycklar, lipsyl.  Sen brukar den innehålla en jäkla massa skolböcker också.
Bild:

Roligast: Annorna som diskuterar sin skidresa, båda helt inne i berättelsen. Medan jag flinar käkarna av mig.
Längtan: LÖÖÖÖÖRDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0