Det är ingen som ser -maria

Nu har saker blivit "utretta" vet inte om det är de rätta ordet men. Nu vet vi iallafall hur det ligger till och falska människor finns över allt, ingen nyhet men att ni var det? otippat.


Ikväll blir det julmys hos mig med världens bästa Moa. Först måste vi dra oss till obs(ja jag vet det heter coop) och handla det sista som behövs inför kvällen sedan även kolla lite priser till min födelesedag, får hoppas att det inte blir så dyrt eftersom man känner sig som fattigast i December. Som tur lär jag få pengar när jag fyller år och även till jul, önska nästan att jobbet inte hade ett uppehåll, pengarna behövs om man säger så. Sen imorgon kväll blir det e-fyran med Anna och Faisal en rikigt rolig helg med andra ord.Puss

Kommentarer
Postat av: Ulla

Ha så trevligt brudar!

2010-12-03 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0