DAG 6 - Moa

Mina syskon:

Linus,
även kallad Lillen(sarkastiskt,killen är över 2 meter) . Är min 4-år äldre storebror. Han bor i en lägenhet i stan ( som jag är galet avundsjuk på). Han jobbar med telesupport på All tele och pluggar halvtid här i stan. Ser grym ut i polisonger!

Isak, min 1,5 år yngre lillebror som, hur ska man säga det, - Har en skruv lös. - Har inte alla hästar i hagen. - Hans nalle har tappat ena ögat. Hur som helst är han extremt rolig och han har fått mig att skratt hicka mer än ni kan ana. Han går iaf 1:an på gymnasiet efter att ha hoppat av HR. Går nu Industri teknik college.

Har även en halvbror på 8-år som heter Pontus ( ja det var jag som gav namn förslaget,) Och två styvsyskon - JB(Felix, är sjuukt lik Justin Bieber) och en liten jänta med namn Elin (föredetta kanin älskande mjukistjej som numera är perfekt att fråga >får jag låna den här? då man går in i hennes walk-in closet och hittar en snygg tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0