Come clarity - Moa

Ska snart börja traska till skolan men tänkte slänga in nästa inlägg i utmaningen innan:Mina föräldrar.
Min mamma heter Ulla Hamberg(bytte efternamn när hon gifte om sig) och min pappa heter Robert Grönlund.
Mina föräldrar skillde sig när jag var sex år. Från början bodde jag bara hos pappa och hälsade på hos mor min varrannan helg. Därefter bytte dom system och körde varannan vecka.
Nuförtiden bor jag hos mamma, har egentligen inte med någonting annat än för enkelhetens skull. Är hos pappa varannan helg men är och ränner omkring där mitt i veckorna ändå.

Jag har egentligen inte så mycken minnen av mina föräldrar tillsammans, men tillräckligt mycket för att förstå attt dom gör sig bäst isär. Båda har gift om sig och är (förhoppningsvis) väldigt lyckliga. Och det är allt jag vill.
Älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Ulla

Älskar dig också!♥ min favvodotter : )

2010-12-03 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0