Best i ever had -maria

Nu har man kommit hem från skolan, medans alla klagar på att det aldrig händer nått i deras liv klagar vi(jagochAnna) på att det händer alldeles för mycket. Under en hel skoldag så får vi uppleva alla möjliga situtioner vilket inte alltid är positivt. Snart åker Anna bort till Thailand i två veckor, hur kommer jag klara mig? ja det är frågan eftersom vi pratar i stort sett dagarna/kvällarna runt. Sen kommer jag måste hanskas med alla problem i skolan själv.. usch! Aja nu väntar jag på att Moa ska kliva genom dörren vilket kan dröja ett bra tag, typiskt har redan blivit rastlös men ska försöka göra lite läxa. Ha en trevlig kväll:-) puss



Kommentarer
Postat av: pea

såååååååå fin maria !!! :)

2010-12-09 @ 22:29:38
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0