Alla har ett hungrigt hjärta - Moa

Hejsan. Internetet har inte fungerat på min dator det är anledningen att jag missade gårdagens utmaning. Men seriöst vem bryr sig om vad jag åt i går? Hur som helst är dagen ämne : Vad är kärlek?

Och ärligt talat kan jag inte vara mer vilsen när det gäller det här ämnet..  Jag har aldrig varit kär. Visst, har jag haft mina små "förälskelser", då jag tyckt om folk otroligt mycket. Men kär? Nej, inte det inte. Inte för att låta klychig eller någonting men jag väntar väll fortfarande på "Mr.Right".

Det finns ju såklart olika typer av kärlekar. Jag älskar såklart mina vänner och min familj. Så om ni vill höra min definition av kärlek så är den såhär:
Kärlek är då man känner sig trygg i någons närvaro. Då man litar på personen till 100 och helst vill ha den nära, bara för att man mår bättre då den här personen finns i ens liv. Eller som Björn Gustafsson sa: När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka, när du fnissar som en liten flicka.När man känner något man can't deny, when the eagles fly over mountain high. När all oro är som bortblåst och förvunnen när simba återvänder i lejonkungen. Bättre än så kan det knappast bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0