When I get sad, I stop being sad and be awesome instead -maria

Nu slänger jag bort den sura minen jag får lite då och då pågrund av för mycket tankar, livet går vidare helt enkelt. Stockholm resan är bokad vilket betyder att jag och bästavän sätter oss på flyget(RÄDD) i November och ser Håkan. Det känns inte jobbigt att stiga upp på morgonen för att gå till skolan för man vet att man har ett KUNG sällskap där borta som väntar på en.I november sätter jobbet igång vilket betyder att man blir någon tusing rikare per månad och vet ni vart dom pengarna hamnar? Jo på ett sparkonto för det blir troligast att fara utomlands nästa år eller göteborg(haha vilken skillnad). Allt känns bara så otroligt bra och jag hoppas verkligen den håller i sig.


Kommentarer
Postat av: pea

vart ska du jobba? :)

2010-08-31 @ 22:01:37
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0