Sommaren 2010 -maria

sommaren 2010


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Njaa.. bodde på hotell med Moa har jag aldrig gjort förr men annars vet jag inte, inget jag kommer på nu iallafall.


Dog någon som stod dig nära?
Jaa tyvärr♥

Vilka länder besökte du?
länder? haha inge, men olika städer iallafall(a)

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Nej faktiskt inte den här sommaren var perfekt, men fint väder varje dag kanske?

Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
20 juni och när världens bästa mormor gick bort.

Största misstaget?
ingenting, tror jag.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld har jag vart nästa hela sommaren iallafall halva. skjortor

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder,mat,alkohol och sånt!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Fanns hur mycket som helst som gjorde mig glad:-)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
Alltså håkan kommer alltid påminna om sommaren.

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önska att jag tog vara på alla dagar även dagarna det var dåligt väder, vara på alla festivaler och kanske badat mera för det blev det inte mycket av!


Vad önskar du att du gjort mindre?
Önska bara att det hade vart mindre drama,utan tvekan.

Hur tillbringade du midsommarafton?
Med vänner och en stund med pojken.



Blev du kär i sommar?
Alltså har sjukt svårt att bli kär, men jag tyckte om en person otroligt mycket iaf!

Hur många förhållanden?
Ett.

Favoritprogram på tv?
how i met your mother är ju kung.

Bästa boken du läste i sommar?
Läser typ aldrig böcker så.

Bästa köpet?
skjortor


Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning!

Något du önskade och fick?
Någon* dock nämner jag inte det här.

Något du önskade dig men inte fick?
Att allt drama skulle ta slut men gjorde tyvärr inte det.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Festade!

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Att fara utomlands!

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?

Hmm.. jag använde väl som mest shorts,tubtoppar,skjortor och massa sånt.

Vad fick dig att må bra?

Familj,vänner och kärleken.

Vem saknade du?
Bonto, hon träffade jag alldeles för sällan!



Sommarens sötaste?
haha jadu, inte så svårt att lista ut:-)

Sommarens hetaste?

samma här.

Sommarens besvikelse?
vädret och privata saker.

Sommarens snällaste?
Vännerna såklart!

Sommarens bästa?
Oj kan inte säga nått som var bäst för allting var det(nästan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och din kille, ni var ju skit söta?:(

2010-08-30 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0