Svaren på era frågor

Kom inte på något annat än hur ni står till politiskt o vilka ni ska rösta på
Maria: Jag har ju inte fyllt 18 innan det så jag får inte rösta.
Moa: Jag vet ärligt talat inte. Är inte så insatt, men det är ju dags snart. Så jag får väll börja läsa på.

Hur går det med killarna för er?
Maria: Jag har nyss kommit ur ett förhållande så jag ligger lågt just nu.
Moa: Dåligt

Hej
Jag har en fråga till Maria,
Hur framhäver du dina ögon så bra? du är riktigt vacker skaru veta:)kram
Maria:Tack så mycket:)
Jag gör väl inge speciellt egentligen, men jag har vit eyeliner i ögonvrån och sotar dom en hel del!

En fråga till Moa också
Vilken skola/linje går du och varför?

Moa: Jag går Spectrum media & journalistik på anderstorp. Jag Valde den linjen för att jag älskar att skriva. Eller gjorde iaf.

Om ni skulle bo på en öde ö resten av livet och bara fick ta med 3 saker, vad skulle det bli?:)
Maria: Jag skulle självklart tagit med mig min egna lilla Moa,Tändare och en kniv(?) haha shit så svår fråga!
Moa: haha nu var ju maria taskig nog att dra ner mig i skiten så jag får väll ge igen. Jag skulle ta med mig: Maria, mat(måste ju mata maria annars blir hon inte rolig att dras med(A)) och typ ett tält eller nå.

varför mariamoa och inte moamaria
För att det lät bättre!

sommar eller vinter? och varför?
Maria: Helt klart sommar så man slipper ha så mycket kläder på sig och känns som man kan göra mycket mer då! Även fast vintern kan vara mysig ibland.
Moa: Svår fråga. Men det är nog vinter som gäller för mig. Älskar en solig vinterdag med mycket snö.

Jag har hört rykten om att maria brukar gå och prata för sig sj är detta sant?!?!?
om det är varför gör hon det? Crazy dude !
Maria: Hahah! jag antar att det här är Sebbe som har skrivit, bara för jag råkade säga" vad tycker du Maria" istället för" Vad tycker du Rickard" kommer jag få höra det här hela mitt liv..
Moa: Jadu hon är då inte ens tyst när hon sover så... Ja hon babblar en hel del för sig själv.

till maria:
hur många cm är ditt hår?
Ca 72 cm!
vad vill du bli när du är stor?
Frisör och även make up artist eller nått liknande!

till moa:
hur går det med körkortet?

Sämst. Sa att jag skulle ta tag i det under sommarlovet men jag har inte öppnat böckerna en enda gång och övningskört typ 2 ggr. Yey me!

vad är det roligaste som hänt i veckan?
Att träffa westin igen efter ett alldeles för långt upbehåll.

Först varför har inte er blogg mer läsare?!! ;O
Haha du vet inte ens hur många läsare vi har din mupp!=D Men dom flesta försvann efter våran bloggpaus.

Vad är de som gör att ni passar så bra ihop? typ vad är det som ni tycker bäst om med varandra? :D...
Maria: Att vi är så lika men endå så olika.♥
Moa: Det finns 10000 anledningar men vi har ju samma humor. Förutom de är vi typ olika på alla sätt, ja tror det är så man fungerar bäst. Genom att inte vara för lika.

Hur ser eran dröm kille ut? :)
Maria: Lång,vältränad(inte överdrivet) och mörka drag typ.
Moa: Lååång, gärna mörkt lockigt hår och antingen jätte blåa eller mörka ögon.

Vad har ni helst på er?
Maria:En transparant skjorta,leggings,massa ringar och några snygga skor till. Skönt men snyggt!
Moa: En schysst band t-shirt och svarta brallor, converse och stora ringar.

Vad ska ni göra efter gymnasiet?
Maria:Troligast blir det att flytta härifrån för att studera vidare på frisörutbildning och även dela lägenhet med Moa.
Moa: Drömmen är att jobba i Canada ett år och sedan komma tillbaka för att studera vidare, till vad återstår dock att se. + Bo med maria såklart.



Kommentarer
Postat av: Westin

svar till fråga nr 12. Svinkul att träffa dig moa efter en sån "lång tid"(för oss åtmindstonde). Finns nog ingen som kan få mig att skratta så mycket att jag tror att jag får en hjärtattak. Lät kanske inte så bra, men tro mig det är det:D haha

2010-08-24 @ 17:10:05
URL: http://annawestin.blogg.se/
Postat av: pea

det blev ju riktigt många frågor ändå!=) roligt! kram

2010-08-26 @ 23:12:17
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0