Längesen -maria

hahah vilken jävla bild.. men är det bildbrist så är det!

Är du..

Arrogant: Beror på vad det gäller, men nått man ska göra är jag oftast det!

Osäker: Nej inte värst, eller ja typ på engelska och sånt.

Trött: På morgonen,oja

Intressant: Haha vilken fråga, vettaja.

Smart: haha beror nog vem man frågar.

Barnslig: Ja.

Liten: Nej(H).

Lätt: Haha nja vet inte.

Skoltrött: Du skulle bara veta..fyfan.

Rolig: Ja:$

Pratglad: Haha kan jag nog säga.

Frågvis: Rätt så.

Organiserad: Alltså va, vet inte ens vad det betyder.

Hälsosam: Haha skulle jag inte påstå!

Blyg: Inte direkt.

Attraktiv: Men det kan man väl inte själv svara på?

Lätt uttråkad: Just nu är jag det iallafall!

Vegetarian: Nejnejnej.

Besatt: Haha alltsåva, nae? eller.

Pålitlig: Klart!

Filosofisk: Njaa.

 

Har du..

För många vänner: Det kan man väl inte ha?

Förföljelsemani: Nä eller va ååh jag fattar inte :(

Tvångstankar: Nej eller ja ifall man går på ett "A" så måste någon slå mig tre gg.

Färgat håret: Jaa men var länge sen.

Brutit några ben: Jaa..

Några piercings: Jajemen!ska snart ta i naveln( har sagt det i ett halv år nu)

Egen dator: Ja.

Gjort bort dig rejält: Haha för många gånger.

Bra självförtoende: Är olika från dag till dag.

Komplex: Ja faktiskt.

Kysst någon: Haha jodå.

Haft sex: personligt, men mjo.

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej det tror jag inte!

Varit kär: Jodå det har jag.

Dumpat någon: Jo jag har ju det..

Stulit någonting: Haha mm.

Gjort något olagligt: Jajemen.

 

Vem..

Saknar du: .

Vill du döda: Haha men ingen!

Rörde dig sist: Emma.

Slog du sist: Säkert Moa.

Kramade du senast: Moa.

Kysste du senast: F.

Skrev du till sist: Anna.

Vill du vara som: Haha.

Sårade dig sist: meen.

Vill du bli galet full med: Alla som är roliga att bli riktigt full meed (;

Gjorde dig riktigt glad senast: Dom i min närhet.

Fick du sms från senast: Anton eller Denne orkar inte titta.

Ringde dig senast: Dansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0