find someone that make your heart ache in a good way - Moa

Du heter:
Moa

Smeknamn:
Mois, Mos, Smulan, Grönlund, Ludde, Hagga osv.


Låt som när du är ledsen sörjer till?
Pale blue eyes - Velvet underground eller
Wish you were here - Sparklehouse


Beroende av:
COLA


Vad tror folk om dig?
Säkert att jag är en tråkig pluggis.


Stämmer det?
Pluggisdelen ja;)


Vad får du oftast komplimanger för?
Kläder tror jag


Hur imponerar man på dig?
genom att vara orädd och ärlig


Brukar du skratta för dig själv?
Oja, vem ska annars skratta åt mina skämt?


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

Nej :( vad synd, jo vi får väl det :)


Var bor du?
Skellefteå


Trivs du där?
Typ


Har du haft sex idag?
Näe


Hur svarar du i mobilen?
Hallå


Vem ringde du senast?
Mama

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Är du hemma nu, osv.


Antal timmar sömn inatt?
4 kanske


Sov du ensam?
nej


Brukar du komma i tid?
ja, är lite av ett control freak


Hur känner du dig nu?
Lite tom


Vanligaste färg på dina kläder?
svart


Vad tycker du om fötter?
yuck


Vad saknar du?
mormor


Hade du en bra kväll igår?
Ja, var ju med bästa vännen så något annat går ju inte.


Favorit dryck på morgonen?
Vatten is the shit


När brukar du oftast gå och lägga dig?
Vetja, 2-3. under sommaren


Är du blyg?
Ja det är jag. Brukar misstolkas som dryghet.


Sysslar du med någon idrott?
Judo, men det är lite av och på.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej.


Har du spytt offentligt?
Ja.


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Dricka liter av vatten sedan stå upp och kissa hela dagen.


Är du nöjd med ditt liv?
ja. Eller hade inte vart fel med lite mer spänning


Är du bortskämd?
Lite kanske


Vad gör du i morgon?
Har loppis med maria.


Vad är det värsta du vet?
Ånger


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jaa! Helt klart


Vad är det finaste du fått?
Vet inte riktigt.

En speciell dag du minns?
När mina föräldrar var tillsammans och bodde i frostkåge. Vi sköt golfbollar ut på åkern och gick sedan och letade dom. Vi lekte kurragömma i det höga gräset och blev skrämda av möss. Töntigt klychigt kanske, men det var en bra dag.


Du samlar på?
inget.


Vem ringer du när du är arg/ledsen?
maria. Fast det är sällan jag vänder mig utåt när någonting har hänt.


När grät du senast?
I morse


Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa överallt


Vill du gifta dig?
Kanske de

Vill du ha barn?
Ja


Är du musikalisk?
Hell no.


Vad dricker du helst när du är törstig?
Cola!!!!!


Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej, 12 år sedan.


Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Ja, det har väll alla?


Biter du på naglarna?
Haha ja, inte just nu. Men det spelar ingen roll hur många gånger jag slutar. Jag gillar de för mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0