Still a little bit of your taste in my mouth - Moa

Hej på er. Tänkte ta en liten paus från pluggandet för att blogga lite. Har som sagt sjukt mkt nu för tiden..  Tänkte skriva lite sånt där ... några saker du kanske inte visste om mig. Ja så här kmr det:

- Jag hatar att ha saker i ansiktet. Något som maria och westin verkligen har roligt med.
- Älskar ljudet av skratt, det är därför jag gillar bloopers så mycket.
- Jag är hysteriskt rädd för lastbilar. jag menar dom är ju gigantiska, kul att få en sån över sig?
- Enligt mig finns det inget värre än att ångra något man har gjort, den klumpen i magen är stenhård..
- Om jag skrattar för mycket får jag hicka. Händer typ 3 ggr/ kväll med maria...
- Tycker inte om att bli kallad manlig för att jag har komplex med till exempel grova handleder och axlar.
- Vill bo och jobba i Canada ett år efter gymnasiet.
- Tycker det är kul med "pinsamma" tystnader och kan i bland inte låta bli att förvärra situationen.

nu vet ni lite mer om mig. Jaja, tillbaks till böckerna. Hade bra folket.


Kommentarer
Postat av: m

Förlåt för hickan älskling, men att vara kul ligger i min natur(OH rimmarNNNN?!?!)

2010-04-20 @ 22:20:13
Postat av: AntonK (snyggast.se)

Aaaah rapparN mad skillz ;)

2010-04-21 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0