If you really wanted to screw me up, you should've gotten to me earlier - Moa


Bad - Check
Jobbintervju- Check
Och i morgon checkas även rutan för den första körkorts teorin i. Sen blir det övningskörning, måste verkligen lära mig "slira" på kopplingen som min styvmor så fint uttrycker sig. Ska tvätta bort sminket och hoppa i säng nu, kanske hinner jag titta något avsnitt av himym(var det jätte konstigt att skriva så ?) eller varför inte lite stjärnornas krig. Morgondagens klädsel är iaf spikad med en av star wars tishorna. Nice huh? Sleep well folks eller vad ni nu gör om nätterna, Peace. 


Kommentarer
Postat av: AnteK (www.snyggast.se)

Haha lär riktigt nice , tråkigt att jag var sjuk och inte fick se den :(... och nej det var inte alltför konstigt att skriva så ;)

2010-04-13 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0