10 saker ni (kanske) inte visste om mig -maria

1.Jag tar alltid på mig läppsyl/läppglans innan jag lägger mig, hatar torra läppar.

2.Jag har svårt att släppa in nya människor i mitt liv,vilket gör mig svårfångad.

3.Jag är väldigt lättroad vilket leder till att jag skrattar åt det mest.

4.Jag tycker att jag själv är rolig(:$)

5.Mitt dröm yrke är frisör

6.När jag skrattar sätter jag mig oftast ner av någon anledning.

7.Jag är absolut inte blyg.

8.När jag inte får som jag vill av mina föräldrar slutar jag prata med dom tills dom ändrar sig.

9.Dom flesta jag har vart tillsammans med har varit en" bad boy"

10.Killar med fina händer har ett stort plus hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0