Thinking of you -maria

Nu sitter jag här helt utvilad och klar eller ska bara sminka klart det sista.Sedan drar jag mig mot dagiset med några i klassen eftersom vi ska ställa några frågor till dom så vi får veta mer om hur det är att jobba på ett dagis.Eftersom jag har redan gjort det ett år så vet jag redan det mesta men!Sedan blir det att ha barn och fritid heeela dagen, finns inget värre med andra ord.Men lätt värt det när man får träffa dagis barna igen:-) speciellt mina favoriter:$$
Nu är jag ju verkligen sämst på att komma ihåg tiderna så jag minns inte vilken tid vi skulle mötas så dags att slänga iväg ett sms till A så jag inte kommer försent!Men ha en bra dag!


Bildbrist, det märks va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0