Sweet dreams -maria

Att äta glass och bara vila kan vara det skönaste som finns just nu.Sista lektionen vi hade var jag helt död på, orkar inte göra nått men endå kämpade jag på med något läsförståelse text.Ingen aning hur det gick men ett g blir det iallafall om det nu var så att vi får betyg på det.Vad händer ikväll då, jaa kanske vara med Cissi vilket inte ser ut att bli av eftersom hennes mobil har stängt av sig så.Annars blir det att plugga jävel och kan säga att Cissi lät mer lockande!Men hör av dig om du ser det hära pissi:-)!Nej men nu ska jag ta en powernap så jag piggnar till.

mmmmums



Uppdatering:Grillning,Cecilia,rebecca och massa mys där håller jag hus ikväll!

Kommentarer
Postat av: en finsmakare på glass

den glassen är inte god.

2009-09-02 @ 12:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0