Strong Enough -maria

Allt känns king just nu så jag vill bara skrika ut det, vet inte varför jag blev på så otroligt bra humör bara så dära tvärt men kan inte låta bli.Har nyss vart med världens Moa och vi har tryckt i oss massa godis och dricka och det var mer än bara gott det var KING, jaaa med stora bokstäver!!Skolan gör mig galen just nu men det bryr jag mig inte om eftersom jag klarar mig genom dagarna med ett gott sällskap och det tackar jag aldrig nej till.Nej nu ska jag dela min glädje med Sammy eftersom den dära killen är ju faktiskt rätt så bra när han är på bra humör!Sedan är det johnblunds tur att ta över min värld och göra så jag vaknar upp lika glad som nu och njuta av min sovmorgon som bara sitter sådära jätte bra just imorgon!! aja NATTTI FOLKET♥

Du och jag mot världen har det alltid vart
och kommer alltid vara.
LOOOOVEUUUU BBBBBYGIRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0