over and over again -maria

Åh äntligen helg!!!Den hära helgen har vart så efter längtat pågrund av att jag har inte kännt mig riktigt kry och jobbiga lektioner gör inget bättre.Idag var det en helt vanlig skoldag och jag och A passade på att dra in till stan och köpa ett par vantar till mig, man behöver ju nämligen på kvällen nu när det har börjar vara 1000 minus...........Ikväll blir det att se idol med världens bästavän och vi får inte glömma allt gott vi också kommer köpa!Skulle egentligen följa henne till agge(emmas mamma) för att lillmartin var där men hon var snabbare än mig på att äta så jag sa hon fick fara utan mig den hära gången!Att vi ska cykla till coop i det hära vädret känns dock inte lika peppande, varför har sommaren redan försvunnit det har gått alldeles för snabbt ju!:-(

Fyfan vad man saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0