Måndag,....... - Moa

Heej på er, sitter på grafiska igen denna måndags morgon. Hade just en redovisning, pinsamt nog blir jag nervös även om det är mindre än halva klassen som ska lyssna. Jaja resten av dagen är också smärtsam, långa tråkiga lektioner och jag är stressad till max. I bland känns det som om jag inte kan andas. Har coopers i dag, och jag glömde gympa-kläderna hemma. Hur duktigt är det? Kanske lika bra ändå för jag har ingen kondis just nu kan jag lova. Jajja inte forstsätta negaa det gör allt bara värre,

så här ska jag tänka:
Bra att måndagar är långa då blir resten av veckan en barnlek.
Underbart! att vi har så mycket prov och läxor då lär jag mig mera.
Bra att jag glömde gympakläderna. då kan jag hejja på alla andra.


På måbra dagen, fick jag en lapp som sa att jag var så postiv att jag sprider lugn och alltid är glad. Det gjorde mig jätte glad för inombords känner jag mig som någonting som snart ska explodera eller som en sång som går snabbare och snabbare... Men jag ska vara glad resten av dagen,en solstråle som ska vandra genom anderstorpskorridorer. - om jag klarar en timme till av grafiska klarar jag ALLT!.



Kommentarer
Postat av: linnea

du var jätteduktig på redovisningen moa, nu taggar vi måndag :_D

2009-09-21 @ 10:34:27
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Broder!

För jag liknar dig !=)

2009-09-21 @ 15:46:11
URL: http://detvanliga.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ta det lungt gumman! Älskar dig! :)

2009-09-22 @ 07:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0