Måndag igen - Moa

GALET JOBBIGT! grafisk i några timmar till... lunch engelska,svenska idrott, träning. Ett + är iaf att min klocka kanske kommer i dag. Skulle vara sjukt trevligt. Förutom det inte så mkt som håller en på benen, vill helst hem och sova, snoozade över en timme i morse vilket ledde till att det blevväldigt brottom. hade glömt att vi har idrott på måndagar så jag fick storma till pappa för att hämta gympa kläder. Tog mig till skolan iaf och där står en tant och vill ge mej en banan& att jag ska rösta. Hallå jag är inte 18? iaf jag tog då glatt bananen och gick därä ifrån. Jaja hoppas alla överlever den här dagen, är inte stensäker på att jag gör det. Peace


finisar♥


Kommentarer
Postat av: linnea

men jag ville oxå ha banan:(

2009-09-14 @ 10:29:05
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: anan

OMG, ta bort bild!;O

2009-09-16 @ 21:45:15
URL: http://awestin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0