I'm not the only one- Moa

Tjena bloggen! idag är det söndag vilket betyder att jag gör ingenting. Förutom sitter här i pyjamas och ser på film.  I morse såg jag och mamma björn bröder och jag grät som vanligt i floder. Vilken underbar film det är! Barnfilmer is the shit! det är dom man både gråter&skrattar mest till. vad jag såg fällde morsan inga tårar men hon sitter i stället och bölar till extrem home makeover, så det är säkert från henne jag fått mina välfyllda tårkanaler. Men som sagt, eftersom det är söndag så undviker jag planer. Ändå har jag bokat in Mtv videomusic awards i kväll! Om det ens är, ska kolla tvtablån nu.hade alla, peace.


Kommentarer
Postat av: linnea

(Y)

2009-09-13 @ 15:57:44
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0