Happyland- Moa

Heej på er, idag efter skolan träffade jag på vero, sjukt kul eftersom det var evigheter sen jag såg henne. Så det blev vi två på stan och sen en stund hemma hos henne. Fick låna en jätte fin kofta och en jacka eftersom min klädbrist håller på att ta över. Efter det blev det jobb med los lelle som är allmänt sär och väldigt gullig.
Snart> Idol + snylta elins klasskaka PEACE.



Märk att jag har på mig en gigantisk sparkdräkt, undra varför folk kollade?
Vi skrek av skratt(jag iaf) i ett underställ och 7 storlekar förstora oranga foppatofflor medans vi målade en traktor röd. Ja, jg skulle också har undrat  vad vi sysslade med...


Kommentarer
Postat av: ELIN

HAHAH fin bild ;) :D

2009-09-26 @ 21:18:43
URL: http://powerbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0