Girls just wanna have fun -maria

Nu sitter jag här helt uttråkad och väntar på att cissi ska äta och sedan ta sig till stan och jag får ju räkna med minst en timme till, men vad ska jag göra i en timme?ja det är då frågan!kanske ska ta och släppa ner håret så jag inte kommer frysa ihjäl om örorna när jag far ut, för det är ju inte varmast ute om vi säger så.Ikväll blir det en myskväll med Cecilia, vi hade tänkt dra oss till älven med filtar och gott osv!inte helt fel när jag känner mig helt slut.Men hon kommer nog göra mig pigg igen om jag känner henne rätt.Men aja nu ska jag försöka göra nått med håret men ni får ha en trevlig kväll:-)!

Bildbriiiiiist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0