Ge mig lite mer -maria

Vaknade nyss upp ur min powenap och oj vad skönt det var alltså! Är alltid lika skönt att sova efter man har kommit hem från en jobbig skoldag.Den hära skoldagen har bjudit på precis samma saker som på varje tisdag förutom att engelskan blev flyttad med typ två timmar och då passade jag,jenny och emelie på att fara och käka hamburgare och gullemelie bjussa,tack!♥
Hur som helst så blir det att kika på idol ikväll som inte var igår som jag trodde, jag hade köpt godis och allt och sen blev det inge av.....Menmen, vi gör det nytt försök idag fast med kakor;-)Men nu har jag inte så mycket mer att bjuda på, kan ju skylla på att jag är nyvaken så hades!


Jag saknar ju dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0