Du gör mig så osäker,vad är rätt och vad är fel? -maria

Åh vad slut jag är efter den hära dagen!Det börjar med sovmorgon tills klockan 12 men endå höll jag på att somna på sista lektionen och insåg själv att luta huvudet mot bänken är ingen bra idé.Men jag tog mig igenom hela dagen iallafall och fick även veta att jag kommer bli rälsfri snart, kanske 1-2 månader till inte helt fel om vi säger så!!!!Jag har ju verkligen försökt dölja mina tänder nu ungefär ett år ellernått och nu kan man äntligen le som vanligt, eller okej inte nu men snart.Nyss kom jag mig hem från mormor och morfar som bjöd på mat och det är ju lika gott som vanligt och fikat där efter satt rikigt bra!Nu sitter jag här mättare än någonsin och ska dra mig in i duschen så ha det bra gottfolk:-)!!

Beviset att jag alltid håller för munnen eller ansiktet när jag skrattar









osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0