Du är en stor del av mig. -maria

Godmorgon godmorgon.Idag vaknade man klockan 7 pågrund av att man inte kan andas för kan ni gissa, jag har blivit förkyld...igen!Hade ätnligen blivit frisk från att vara så jävla sjuk men endå ska det komma tillbaka.Gympa när det är iskallt är faktiskt ingen bra idé.Ikväll blir det maraton som Moa skrev i förra inlägget och ja jag erkänner, jag har alltid varit förtjust i pippi långstrump det är faktiskt jävligt bra:$dock måste det vara otäcknat.Vi ska även tagga pizza ikväll som sitter så rätt som det bara kan bli, vet inte hur länge sen jag åt pizza sist? ja åratal iaf!nej nu ska jag fortsätta knarka nässpray och nått pappa gav mig från england.får hoppas det funkar!

Ikväll kör vi bby!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0