Change me -maria

Imorse vaknar man upp med världens huvudvärk sen igår och var inte alls på toppen humör.Som tur har man härligt folk omkring sig på skolan som kan göra en skoldag mycket roligare, då kan man ju ta Morgan som exempel;-)Senare var det bara att sätta sig vid skolbänken och skriva ett prov vilket gick bättre än vad jag trodde, tror jag iallafall(?)Skulle inte förvåna mig ifall det blir IG men troligast inte.Denna kväll bjuder på massa lugnhet det vill säga, tv,gott,duscha,dator och sedan sova ellernått liknaden iallafall! Men skriver senare för nu ska jag äta nått:-)PUsss!

Morgan tyckte den hära bilden såg ut som en häst(?),tack.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0